z analityki dla sklepów nie mają końca…
Wyjdź poza liczenie klientów i wykorzystaj informacje pochodzące ze smartphonów z włączonym Wi-Fi. Zmierz kluczowe parametry takie jak długość i częstotliwość wizyt w sklepie, traffic przed sklepem, czy współczynnik nowych klientów w stosunku do powracających.
Dokładny pomiar ruchu wewnątrz sklepu. Analiza in-store oferuje rozwiniętą technologicznie platformę do kompleksowego mierzenia ruchu oraz analiz dla sektora detalicznego. Analizy ruchu i konwersji wykraczają poza proste mierzenie danych o klientach.
Analizy kolejek pozwalają zmniejszyć zatory w kasach, odpowiednio przystosować do obsługi obszary obciążone kolejkami, co pozwala na usprawnienie wydajności i poprawę zadowolenia klientów (CX – Customer Experience).
Prezentuj personalizowane rekomendacje zakupowe za pośrednictwem Mobile Engage. Mobile Browsing umożliwia głęboki wgląd w zachowania klientów podczas wizyty w twoim sklepie poprzez analizę wyszukiwanych produktów w niższych cenach czy mediach społecznościowych.
Dostosuj odpowiednio grafik pracy personelu do potrzeb klientów. Analiza in-store pokazuje dokładnie, kiedy i gdzie liczba pracowników jest zbyt mała lub zbyt duża oraz w jaki sposób dostosowywać zasoby, aby optymalnie je wykorzystać. Rozwiązanie daje możliwość śledzenia szeregu kluczowych wskaźników wydajności (KPI) łącznie z wielkością sprzedaży, współczynnikiem konwersji i liczbą sprzedanych produktów, relacją obsady do liczby klientów w dowolnym okresie czasu.
Dowiedz się, w jaki sposób klienci poruszają się po twoim sklepie. RetailNext oferuje szereg rozwiązań, które pomagają zmierzyć ruch klientów i zrozumieć ich zachowania w sklepie. Dzięki unikalnym mapom kinetycznym przeanalizujesz ścieżki ruchu klientów oraz zdefiniujesz ”wąskie gardła”.
Korzystaj z możliwości pomiaru skuteczności twoich kampanii marketingowych i merchandisingu. Pomiary efektów kampanii i ich wpływu na ruch klientów, średnią wielkość zakupów oraz konwersję dostarczają wartościowej wiedzy z punktu widzenia przyszłych inicjatyw marketingowych, których celem jest pozyskanie nowych klientów, budowa lojalności wobec marki lub po prostu wzrost sprzedaży.
Uzyskaj informacje o profilu twoich klientów oraz dowiedz się, jak ich preferencje zakupowe zmieniają się w czasie. RetailNext ShopperBase daje potężne narzędzia do zrozumienia klientów na głębszym poziomie, uzyskania szczegółowych i wyczerpujących danych w zakresie demografii, geografii i wydatków – wszystko w czasie rzeczywistym.
Uzyskaj maksymalne korzyści z inwestycji w istniejącą infrastrukturę, łącząc analizy i funkcjonalność Loss Prevention w jednym rozwiązaniu. Analiza wideo stanowi potężny potencjał w zapobieganiu strat dzięki zapisom wideo dla kamer analogowych i sieciowych. Korzyści takiej funkcjonalności zazwyczaj znajdziesz tylko w wybranych produktach DVR i NVR.
Korzystaj z zalet zunifikowanej platformy analitycznej. RetailNext w pełni integruje twoje dane transakcyjne z danymi z innych źródeł, za pomocą zaawansowanych funkcji wykraczających poza typowe systemy raportowania wyjątków w terminalu POS.
Ta kompleksowa i wszechstronna platforma łatwo integruje się ze wszelkimi źródłami danych ze sklepów, w tym kalendarzami promocyjnymi, systemami kadrowymi oraz uwzględnia różne czynniki zewnętrzne mogące mieć wpływ na zachowania klientów, jak np. prognoza pogody. Wiedza, którą dostarcza RetailNext daje detalistom szansę na rozwój biznesu, wspiera decyzje w zakresie dostosowania sprzedaży do zmieniających się potrzeb klientów oraz mierzy na bieżąco ich efekty.
Platforma integruje się z największą liczbą źródeł danych wewnątrz i wokół sklepu, co pozwala na pomiar wszystkich aspektów działalności.
Skalowalny silnik analiz jest zaprojektowany tak, aby zbierać, analizować i wykorzystać w praktyce ogromne ilości danych w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie oferuje wiele sposobów, aby wyświetlić dane z jednej centralnej platformy, szybko, łatwo, w dowolnym miejscu, czasie i formacie.
Poznaj zachowania klientów i odkryj możliwości, jakie daje wdrożenie strategii opartych na analizach in-store w celu zwiększenia rentowności sklepu.